onsdag 27. mai 2009

Litt mer oppdatering

Ja, når man legger bilder fra mobilen inn på dataen må man jo oppdatere bloggen litt! :D

Først bilen min, nyvasket og polert hos mamma :)
Det er så deilig å ha bil!!!!


Maten jeg spiste på bursdagen min på Kolbotn Torget, Torgterassen :)
Mamma tok meg med ut og andebrystet var utsøkt!! :D


Dro en tur innom storebror i 17.maihelgen, og se flott og vårlig plassen er. Mammaen hans er veldig flink! :)


Så til litt matbilder! Lenge siden sist nå!!
Først: Hjemmelaget ertesuppe med litt pesto (etter å ha sett på Nigella på tv'n, hi hi).


Så gresk salat med bringebæreddik, toast med hvitløk og tsatziki :)
Nammenam :)


Og dagens oppdatering!
Jeg har verdens snilleste bestekompis og eks! Singel og ensom som jeg er, kom han innom med en liten "oppmuntringspose" til lille sveklingen! Du er best babe! :D


Så der, more to come ;)

1 kommentar:

Nadine R. Sørlle sa...

ÅÅÅ den greske salaten så god ut!! Savner mat lagingen din og vår sammen jeg! =( Er kjedelig å lage mat her, folk er så enkle og kjedelige...