tirsdag 5. mai 2009

Bolig...

Jo da, for jeg har "vunnet" budrunde og leilighet - men her i Grenland må man i kjent stil vente på forkjøpsretten... Noen som tenker at dette virker kjent og får litt følelsen av å ha lest dette før? Yes, rundt våren i fjor f.eks? Hehe... Da holdt jeg på med samme torturen...

Så, D-dag er når som helst.. Boligavisa går ut imorgen, og forkjøpsretten en uke etter. Jeg trodde det var en uke etter godtatt bud - slik som hos Terra i Skien - men der tok jeg visst feil. Så det er en uke fra i morgen at jeg er sikra.

Smøre seg med tålmodighet ja, for det vet alle som kjenner meg at jeg er SÅ flink til om det er noe jeg vil ha... Heh.... :(
Og ikke skal jeg planlegge hvordan møblene mine passer inn enda heller, for det gjorde jeg sist. Da hadde jeg praktisk talt flyttet allerede inne i hodet mitt, og da telefonen kom fra megleren som fortalte at "beklager, men da har noen fått leiligheten din til budet du vant med på forkjøpsrett. Det lønner seg å være medlem" ble jeg lettere knust :/
Det skal ikke skje nå!!!

Ingen kommentarer: