onsdag 27. mai 2009

Sjuuuuuuuuuuuuuuk!

Isj, da var man syk igjen.... Med sykemelding ut uka :( Passer seg alltid dårlig å være syk, men influensa rett i det jeg skal flytte er ikke bra!!! Grr!

Overtagelsesdato av herligheten er tirsdag 2.juni, snakket akkurat med banken og skal ned å skrive under på lånepapirer i dag tenker jeg. Så da er det bare å krysse fingrene for at tidligere eiere er klare FØR helgen, at pengene er på meglers konto FØR helgen - så har jeg noen dager å flytte på. For jeg har ikke allverdens av energi - ja jeg vet - nå, så å flytte på en dag er vel ikke akkurat det som ville passet meg best. Over tid er bedre, mens andre har fri og kan hjelpe til!! :) Hehe...

Så litt bilder fra prospektet:

1 kommentar:

Nadine R. Sørlle sa...

Se der ja!! Så fiiiin, det var den jeg trodde det var ;) hehe, Med boden som rom, den er så fiiiin!!!
Stolt av deg jeg søs, d er best asså!!! Hva du får til ;)