onsdag 17. juni 2009

Sykling

Nå døde jeg nesten! Herregud så dårlig form jeg er i! Skremmende!!
Syklet til jobb for første gang siden jeg flytta, og det går jo selvsagt som en drøm - det er nedover hele veien. Er fremme på 10 minutter eller mindre:)
Men så var det hjemover da... Og når jeg sier at det er nedover til, da skjønner alle hvordan hjemover blir... OPPOVER! Tok meg ikke fullt så langt tid som jeg trodde det ville, men jeg måtte gå litt ja, for HERREGUD så slitsomt!! :-O

Så det er nok ikke så dumt å sykle til jobb minst to dager i uka! Blir jo trening det der! Avsluttet hjemme svett, skjelven og med en puls på 110 med situps og noen få pushups (på knærne selvsagt, hihi). Sånn, da venter jeg på at pulsen går litt ned og skjelvingen roer seg så jeg kan vaske av meg all svetten! Nice! ;)

Ingen kommentarer: