fredag 8. mai 2009

Flink :)

Jippi, endelig har jeg fått sortert klesskapet mitt og fylt opp en hel sort søppelsekk med klær som skal gis vekk. Og jeg har vært kjempe kritisk - med hjelp fra babe!
Så da er klesskapet sikkert halvvert og jeg trenger nye klær :/ Ikke at jeg har råd til det nå, men får se det an etter vært.
Tenkte også å hente en eske fra kjelleren og fylle den med tøy merket "høst/vinter" og slenge ned i kjelleren igjen. Så blir det vel mer sannsynlig at jeg bruker det jeg har igjen til våren/sommeren og gjør det omvendte til høsten igjen. Blir jo mye mer oversiktlig i skapet og litt variasjon i sesongene er jo bra, eller?

System, system! Er det noe jeg elsker å ha rundt meg er det system og orden. Men må innrømme at jeg drømmer mer om systemer enn jeg faktisk praktiserer. Men i den ideelle verden har jeg system på alt :D Slitsomt tenker du? Neida, deilig!!! Skal se om jeg kan få det til i praksis når jeg flytter en eller annen gang i løpet av sommeren inn i noe eget og eid. Da skal det bli mer orden og ryddig i alt fra hyller med bøker til klesskap og sminkebord :D
Æ glæd mæ!!! :))))


Små barn små gleder ;)

1 kommentar:

Nadine R. Sørlle sa...

Hehe.. Du sier det ja :) skal vente aa se om du faar til det! da blir jeg STOLT!!! (joda, litt system og orden har du) =P