lørdag 2. mai 2009

Ut på tur, aldri sur


I går la mamma og jeg ut på tur, sporty som vi er... Hi hi! Inni skogen i Skien et sted, hvor babe bl.a. har gått noen turer med Erik og A-S noen ganger nå - og skrytt veldig. Og vi kan da ikke være dårligere, så da været var som sommeren måtte vi jo komme oss ut!

Vi var faktisk på farta allerede kl11:45, og DET er tidlig til meg å være!! Måtte ringe Erik underveis, siden jeg ikke huset hvor langt inn man skulle kjøre etter jobben til babe.
"Parker ved siden av Grenland Dyrepensjonat" sa Erik. Hmmm, dyr.... tenker jeg.... dyr... Hund??? Og om det var hunder der? Jaaaaa, masse hunder... Hadde plutselig veldig lyst til å stikke innom dyrepensjonatet istedenfor å gå tur :P

Og nærmest der vi parkerte stod den utrolig nydelige shäferen!! Åh... Nadine hadde nektet å gå videre uten å hilse på om hun hadde vært med, det er sikkert og visst! Så jeg tok bilde av den før vi kjørte da vi kom tilbake. For mamma forelsket seg i den selvsagt ;)

Vi gikk faktisk et lite stykke, og det var kjempe deilig! I piratjoggis og tskjorte var det herlig å gå i skogen. Og da vi fant et lite paradis ved vannet hvor det ikke var noen andre, satt vi oss ned og spiste lunsj. Og babe hadde sagt at jeg skulle ta med kamera, for det er masse padder der.... så det gjorde jeg! Og først så jeg ingen padder, men da jeg først så en var det alltid to til like i nærheten. Maaaange padder! Og veldig moro for med kamera! Hihi :)




2 kommentarer:

Lee-Anne sa...

Så fine bilder du tar! Idag hadde Kingsey kosa seg på tur med deg. Tenk skogen,- så stille og fredelig. Men noen må jobbe og ta seg av helsenorge,- også i helgene.

Nadine R. Sørlle sa...

ååååå, så nydelig den var!!! Jeg vil ha...