torsdag 7. mai 2009

Ønskeliste

Herregud, det går da ikke an å være så trøtt! I dag skulle jeg rydde i klærne mine og dumpe til Fretex, også skrive ønskeliste. Hva skjer med å sovne på sofaen kl.20 - for så å våkne og være trøtt enda kl.22. Så da ligger jeg allerede i sengen, kvart over ti. Men jeg skal klare å gjøre en ting før jeg sovner! Nemmelig skrive ønskeliste! Så her er hva frøkna ønsker seg - til bursdag og jul i år (om jeg ikke allerede har kjøpt meg det før jul =P )

  1. Ny bluetooth handsfree TIL MOBILEN (ok babe?????!!!)
  2. Ny dataskjerm på 24"
  3. Riedel Burgund glass
  4. Ny sykkel
  5. Førstehjelpsett til bilen
  6. Øreklokker med mikrofon til dataen (av bra kvalitet - må tross alt holde ut året)
  7. Rosendahl Bordaux rødvinsglass
  8. Rosendahl champagneglass
  9. KOKEBØKER (!!!)
  10. Sko strl 40
Sånn, og om jeg ikke leser litt nå ender jeg opp lys våken , kan begynne å rydde i tøyet mitt og får ikke sove før midt på natten. Så natta! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nøøøy... FAIL

Unknown sa...

Næsh da, hvorfor deta???