mandag 17. september 2012

Tur til Platanias

Nå har vi ankommet Platanias, Kreta! Deilig! 23 grader var det da vi landet 00.30 lokal tid, 25 min før skjema. Ikke dårlig! :-)
Som alltid måtte jeg innom ankomsthallen på Gardermoen for.....

Lunsj/middag for oss ble etter shoppingrunde på taxfree på Yo! Sushi. Genialt konsept hvor du plukker skåler med mat fra rullebånd også betaler du pr skål som har pris etter fargen på skålen.

Etter flyturen tok vi buss til Platanias fra Chania.

Og vel fremme på hotellet og sjekket inn fant vi på gulvet på rommet vårt en......

Så vi var nede og fikk låne mopp og tok oss av saken. Stakkars mannen i resepsjonen var forferdet :(

I kjent stil har jeg nå tømt koffert, sortert og lagt vekk klær, tatt ut av toalettmappe og skal straks pusse tenner før jeg skal lese litt for å prøve og lande ;-)
Siden jeg ikke er så vant til å reise og er ørlite granne redd for å fly, bruker jeg litt tid på det :P
Min kjære har sovnet alt ;-)
Natta!

Ingen kommentarer: