tirsdag 18. september 2012

Platanias - dag 2

Jaggu startet ikke vaskedama halv åtte i dag. Haha. Men vi la oss bare til å sove videre. Klarte å ligge helt til halv ti ;-)

Frokost ble for Andreas bananen fra gaven vår, og jeg tok en kiwi og fersken som jeg delte i biter og blandet med gresk yoghurt. Nam :-)

På stranden i dag lekte det fire hunder, en av de tispe. Herlig underholdning, og om de er der imorgen skal jeg ta bilde av de med mobilen.

I dag gikk vi en tur bortom og kjøpte gyros/kebab istedenfor å sove mellom stranden og dusj. Var saftig og godt kjøtt :)

Middag hadde vi bestemt oss for å ta oppe i høyden, så vi gikk et lite stykke opp og spiste på Cosmos.
Begge valgte lam, men jeg skulle ønske de hadde halvert potetmengden og lagt med noen andre grønnsaker. Men kjøttet var kjempegodt!

Etter mat vandret vi bort på Nero hvor det ble Long Island Ice Tea på Andreas og sjokolademilkshake på meg :) namnam :D
Her viser de kampen mellom Real Madrid og Manchester City, kan være vi blir sittende her litt ;-)

2 kommentarer:

Pappa Petter sa...

Det ser ut som om derestorkoser dere. Mye mat bilder ser jeg og det ser jo veldig godt ut da. Allinclusive er noe for meg det he-he.
Den turkise tunikaen kler deg veldig godt Nanette.
Kos dere masse.
Klemmer fra pappa

Unknown sa...

Herregud så nydelig datter jeg har, og så ser det ut som dere nyetr livet og hverandre - me like:) Stoooor klem fra Kid og meg.