søndag 23. september 2012

Platanias - dag 7

Sukk, da var siste dagen vår her. Vi stod opp litt tidligere enn ellers og jeg spiste yoghurten min før vi gjorde siste pakking og satte kursen for et par timer på stranda før utsjekking.

Lunsj ble ved siden av, kretisk salat på meg og club sandwich på Andreas.

Vi hadde bestilt oss et annet rom frem til 17:30, så vi fikk brukt resten av dagen på stranda og dusja etterpå.

Middag ble på Symposium; fyllt kylling på Andreas og Stifado på meg (nydelig kalv)

Nå har vi sosa rundt for å få tiden til å gå, kjøpt noen små ting. Ser siste del av Brann-Rosenborg nå, og skal snart ned på hotellet for å vente på buss til flyplassen. Sukk.
Men jeg gleder meg veldig til å se familie og min kjære Kid <3

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg gleder meg også til å se dere igjen, brune og fine som dere er:) Har vært særs hyggelig med daglig update, fine bilder og mye god mat hi hi. Kan ikke fortsette med den standarden, så nå blir det hverdag igjen?! Klem