onsdag 19. september 2012

Platanias - dag 3

I dag har vi vært oppe kl.8 for å spise frokostbuffet på hotellet, for hotellet hadde prøvd å ringe oss i går og da vi kom hjem fra byen lå det en lapp der fra Star Tour. Hotellet ønsket å gi oss en dag med all-inclusive på grunn av vannet som kom inn på rommet under regnværet søndag :D
Så i dag spiste vi gratis, hele dagen :) Og har på oss sånt fint rosa bånd ;-)

Sånn ser det ut i området :)

To av hannhundene dukka opp :-)

Lunsj ble litt div det og :P

Etter mer bading og sol var det igjen en tur innom dusjen før middag, rutine det der :)
Og middagsbuffeten idag var visst asiatisk. Men for å være helt ærlig er verken Andreas eller jeg særlig begeistret for all-inclusive merker vi. Hehe, men greit å ha testa det ut! :)

Etter mat har jeg også kjøpt meg ny klokke! :D

Også i skikkelig farge a gitt! Tror flere blir overrasket over det ;-)

Nå sitter vi igjen på Nero, Andreas med en mojito, jeg med en frappe og vann. Om en halvtimes tid går vi nok begge over til øl når Man utd kampen starter :-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så fine fletter, riktig så søt - deilig mat også ser jeg, nam nam.