lørdag 26. mars 2011

Tog for buss

Hahahaha!!!! Latterlig!!! Jeg er tålmodig altså, men i dag har jeg blitt skikkelig irritert!

Oslo s er stengt, alle tog innstilt. Så da jeg gikk fra jobb for å rekke en buss for toget til Moss som skal gå fra Oslo s 15.48, ante jeg ikke at det skulle gå over en time før jeg var hjemme!

Først totalkaos på Oslo s, mange mange mennesker som skal finne buss som tilsvarer deres tog - og en alt for liten plass med sortering av dette.

Så rundt hel finner jeg bussen som skal kjøre til Hauketo, hvor man skal ta tog videre - bussen til Kolbotn for bytte til toget til Moss ble aldri ropt opp. På bussen sier den stakkars bussjåføren at han er en halvtime forsinket og at det ikke er hans feil.
Humpete stresskjøring fra nevnte sjåfør og kvalm mage som følge av det, gjorde ikke noe på humøret siden været ute er fantastisk!
Før jeg kom til Hauketo... Kaldt, mange som stod å røyka spredt utover, og ingen som kunne si noe om når vi kunne gå på toget som bestemte seg for å kjøre litt bort og gjemme seg. Fem over halv fem kom det tilbake og vi fikk gå inn i varmen. Meldingen som så lyder over høytaleren er at toget ikke skal kjøre for 16:46!! Fytti!

Så jeg håper virkelig jerbanen i Norge aldri kollapser, for alternativet som er opplevd i dag er langt i fra holdbart!!!



La ved et bilde jeg tok på Oslo s

Ingen kommentarer: