tirsdag 8. mars 2011

Lørdag

På lørdag hadde Paal bursdag, så da jeg hadde gått morgenturen med Kid gikk jeg bort på mega og kjøpte melk til drinkblandingen min.
Da kjøpte jeg to lodd og vant faktisk på det ene!!



Fikk slengt sammen chocolatini og lagt den i frysern. Så var det å hive i seg rundstykker til frokost og komme seg til toget. Der møtte jeg Nadine og vi tok toget inn til byen og så den siste Harry Potter filmen som har gått så lenge nå at den kun vises kl13 på Eldorado. Hehe.



Ble faktisk kvalm av det bittelille begeret med godis. Merkelig. Ikke orket jeg drikke opp brisen heller, så den ble med hjem. En liten tur innom jobben og kjøpe gave til Paal, og tog hjem.
Rask tur innom mega og handle inn til middag; hjemmelaga Peppes pizza med ost, skinke og sopp. Nam :)
Så bar det bort til Paal og festligheter der fra seks til ti, før vi alle flyttet festlighetene til byen og Eilifs landhandleri. Veldig koselig tur. Ari, Nadine, Andreas og jeg tok siste toget hjem. Også deilig :-D

Ingen kommentarer: