onsdag 30. mars 2011

I det siste...

Kid koser med meg når jeg tvinger han ;-)



Jeg fikk vært med på TopGear i spektrum!!! Det var HELT RÅTT!!! Jeg satt ofte med hjertet i halsen for å si det sånn ;-)





Fredag var det vaffeldagen, og etter et nei fra senteret til å steke vafler i butikken ble Lillesøs sendt ned i bua på varemottaket for å steke røra hun hadde vært så flink og laget :-D
Nam nam vafler!



Og da jeg kom hjem og skulle gå tur med min kjære og Kid måtte jeg komme oppom Andreas før vi skulle gå videre av en eller annen grunn. Og grunnen var ROSER!!!!!! <3 <3



Jeg er heldigst!!! Og under turen før jeg skulle på jobb lørdag morgen var det utrolig rolig og flott ute :)



Og søndag fikk jeg endelig bakt surdeigsbrødet jeg skulle ha bakt hele helgen!



De ble veldig gode!!



I går bakte Ari Tropisk Aroma, og selv om ingen av oss har laga det før ble den veldig god!! :-))





I dag skjedde det en jordfeil på Oslo S, så togene gikk ikke til national eller Oslo s. Det tok sin tid å komme seg hjem, og jeg var hjemme ca en time senere enn jeg pleier.

Og da Nadine og jeg skulle ta toget inn til personalmøtet etter at alt var oppe og gikk, kom toget til havna utenfor Oslo s - og vips var det feil på Oslo s igjen... Så vi ble sittende å vente, og tilslutt måtte toget snu og kjøre til Hauketo. Dermed kunne jeg ikke gjøre annet enn å utsette møtet og 1 time og 20 min etter at vi satt oss på toget til byen var vi tilbake på Kolbotn.

Heia Jernbanen i Norge!!!



Ingen kommentarer: