fredag 11. mars 2011

Pixie!

Torsdagen hjalp jeg mamma med å hente bilen hennes utenfor Mekonomen i Ski. Nå har hun fått fikset bilen sin, og kan kjøre den igjen. Så da er det bare for meg å shine min bil, og legge den ut for salg.

Mamma fikk med seg Kid og skal ha han til lørdag før hun da skal i selskap i Fredrikstad. Jeg rakk å dra hjemom og spise et par pølser før jeg kom meg inn til byen igjen. Guro og jeg skulle på Pixielansering. Spennende :)

Dette var veldig hyggelig i Folk restaurant & bar, gratis drikke og masse spennende mat som kom flyvende på brett rundt i rommet.
Jeg syns det var veldig flott ordnet i stand av Nespresso, og venter spent på hvordan kundene tar imot Pixie. Søte, lille, energisparende Pixie.



Den kommer i seks farger, og gjett hvilken jeg falt for!?



Fiine blå!!!! Hehe ;)

Nå er jeg på vei til en ny happening gjennom jobben, derfor Kid er hos mamma. Oslo City sin årlige Kick-off. I år er den på Gamle Logen, med temaet Promnight. Jeg er så heldig å være nominert til årets sjef, så det blir spennende å se hvem som vinner!!!

Se hva som lå i goodiebag fra Nespresso igår! Mmmm... Sjokolade!!



Ingen kommentarer: