mandag 20. september 2010

Uka som var

Den var over alt for fort!!! Places to be, people to see! :)

Mandag var mamma, tante, lillesøs og jeg på Lisa Williams.
13092010090 
Helt utrolig, og vi skal garantert neste år også!
13092010091 

Tirsdag var jeg på Tullins Cafe for første gang med tre venner og spiste. Herlig mat!! Fylte kyllingfileeter som var NAM og pasjonsfruktmousse som var NAMNAM!!

Onsdag var jeg på besøk hos en kompis på Lambertseter, og fikk mat som var kjempe god. Utrolig hyggelig!
Stoppet innom Langhus på vei hjem og fikk med meg andre omgang av kampen til noen venner.
15092010092 
Hihi, treneren spiller!!! :D

Torsdag dro Nadine og jeg en tur i Frognerparken med Kid, før vi stoppet innom Terrassen på veien hjem
16092010093
Nadine spiste sjokoladefondanten som er HIMMELSK!
16092010095
Jeg spiste litt tapas. Også NAM :)

På fredag var Kid og jeg en runde i lysløypa med Stine, Mille og Ollie. På natterstid kjørte jeg et par runder inn til byen for å plukke opp noen venner :)

Lørdagen var rask, dro og trente med Nadine i 12 tida, hilste på venninne av Nadine som stod stand på Kolbotn torg under eventyr festivalen. Vi gikk en runde i lysløypa med Kid, før vi kjørte et par kompiser i bryllup. Så var det hjem, handle litt mat på veien. Dusje og ordne seg, før vi satte kursen til Tone litt lettere forsinket. Ut på byen!
Byen var ok det, men kanskje ikke det stedet jeg drar tilbake til med det første – hehe :)

Søndagen startet sent. Herregud, ble jo liggende i senga til 14!! Det er første gang på lenge! God frokost med baguetter og hjemmelaga juice, mens vi så på Man U – Liverpool. Spennende kamp altså!! Man U vant tilslutt, 3-2.
Etter kampen var det ut i bilen og opp til lysløypa med Kid igjen, som sto og lurte på om vi ikke skulle dra snart :)
19092010097
Se hvordan Nadine koser seg med hestene :)
19092010098 
Kid står og ser etter den ene hesten
19092010100 
Noen hadde skrevet i sanden på golfbanen
19092010101 
Etter turen var det hjem og lage meksikansk suppe
19092010104
Før vi dro opp til Andreas for å se på Salt med Angelina Jolie. Helt ok film, men i herlig selskap med godguttene :)

Ingen kommentarer: