tirsdag 7. september 2010

Frostrøyk

Dagen i dag startet herlig med en vekt som viste at jeg hat gått ned i vekt uten noen særlig innsats :)
Etterfulgt så av finansiering som gikk orden for depositumspenger. Da skal alt være klart for kontraktsignering på fredag!

Jobb gikk litt tregere i dag, men det er aldri helt stille på Oslo City – så jeg koser meg! Deilig med tid til bestillinger, overblikk og planlegging.

Mor lagde wok til middag og jeg kjørte bort til volvo etter en tur på biblioteket for søs, for å sjekke hvordan treningsgruppa fra Din Beste Venn fungerer. Skulle ønske jeg hadde vært der tidligere, for det virket veldig allright – og jeg tror Kid hadde likt å trene igjen og soppsøk som de skulle begynne på i dag.
Satser på å være med på treningsgruppen på tirsdager fra og med uka etter påske. Kid har så godt av det og det er jo gratis!

Jeg tok heller med meg dyret og gikk en runde i lysløypa. Kommer til å savne den når snøen kommer altså, en time med deilig tur som er opplyst. I dag kom frostrøyken mens jeg gikk og solen gikk ned. Det var en ordentlig herlig tur som startet mens solen var på vei vekk og avsluttet mens det nesten var blitt mørkt og tåke kom opp fra åkeren! Friskt! :D

Norge leder visst foreløpig 1-0 over Portugal, så nå skal jeg koke opp vann og nyte en kopp kakao mens jeg ser andre omgang.

(Lite med bilder i dag og, men det er fordi mobilen ble helt tom for batteri rett før jeg gikk ut for å gå tur)

Ingen kommentarer: