fredag 10. september 2010

Quiz

Torsdagsquizen på Terassen var jeg med på for andre gang i går, og jeg kan ærlig si at jeg ikke er der for å vinne. Ikke det at jeg har størst konkurranseinnstinkt akkurat, men der er det snakk om å føle seg dum som et stykke brød! Hihi, så det er helt klart kun for det sosiale ved det.

Paal sin øl, og innkjøpte barberskum (blitt litt skjeggemann etter noen dager i Kristiansand)
09092010085

I dag serverte Tårnhuset på Kolbotn gratis smaksprøver på mat og rimelig drikke (ja, det får en si – 20,- for et glass cola og et glass med rosévin!!!). Der var det bl.a. en helt utrolig nydelig soppsuppe!!! Og jeg er jo ikke bare litt glad i soppsuppe heller ;-)

Gikk etterpå å viste mamma hvor døtrene hennes skal bo fra og med oktober, og det går mer og mer opp for meg hvor mye strengere jeg må bli med meg selv økonomisk. For hvor lett vil det ikke være å gå på utsiden av døra og spise/drikke på Terassen eller Tårnhuset. Aiaiai!

Nå nyter jeg helg, og vurderer sterkt å kjøpe ny tlf på nedbetaling. Blir mindre og mindre fornøyd med telefonen jeg nå har hatt i halvannet år – og sikler mer og mer på bl.a. iphone… Fryktelig usikker på hva slags tlf jeg i så fall skal ha, for det viktigste for meg er (dumt som det høres ut) at sms delen har smiley som sony ericsson osv og historikk som f.eks. iphone og htc. Jeg får titte litt til tenker jeg… Veldig mange som anbefaler Android, og jeg vil jo helst ha en tlf med massssse gadgets og ting som kan gjøres/legges til på den! :)

Ingen kommentarer: