søndag 5. september 2010

Helgen overstått

Dette har vært en koselig helg :)
I går var jeg på innflytnings-/bursdags- og forlovelsesfest hos Berit på Majorstua. De hadde en sinnssykt nydelig leilighet!! Jeg hadde bestemt meg for å være edru og spare penger, så da klokken passerte ett og jeg hadde småvondt i hodet dro jeg med meg gutta boys som satt på med meg til festen og satt kursen hjem igjen. Et lite stopp på jobben til Paal (takk til Glen for litt masasje av hode og nakke – det trengtes!!), og nattmat på Jafs (takk for burgern Paal!!!), så var jeg vel hjemme og i seng til rundt tre. Herlige gutter altså <3

I dag startet vel egentlig da Nadine kom hjem i halv åtte/åtte tiden. Sovnet vel ikke sånn helt etter det.
Men det var strålende vær, og utpå dagen fylte jeg termos, flasker med vann og kjørte til Ski med mor. Her er det 10 min gange inn i skogen til et herlig “hundehjørne” hvor de kan løpe løse og leke. Og som Kid elsket det!! :)
049

Nå skal jeg nyte det som er igjen av helgen ved enten A) rydde og sortere klær som ikke brukes, B) støvsuge underetasjen og rydde eller C) slenge meg på seng/sofa og lese bok/se på tv.

Jeg tipper det blir C…. Hihihi :))

Ingen kommentarer: