søndag 21. juni 2009

Helten John!

YES, mamma og jeg har vært på Elton John konsert i helgen! Og han var kjempe flink! Det var forresten oppvarmerne også :) Og til mamma sin store begeistring spilte de bare Elvis sanger!

Flotte damer på tur inn til Skagerak Arena i Skien.


Helten John:




Middagen min for noen dager siden!


Det kom plutselig 6 stk motorsykler inn på Down Town under nattåpent!


Her kjører jeg Bjørn sin Jaguar når vi tar mitt final goodbye med den gamle leiligheten!
Rå bil :D


I dag lagde mamma og jeg hjemmelaget sjokoladeis med espresso i. Den er KNALLGOD!


Var og gikk en tur med Kingsey og babe en dag, gamle og gode Kingsey er fortsatt like glad i meg!! God gutten min det!!


Bursdagspresang fra fiiine lillesøter i Australia! I LOVE YOU!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grass grass grass, om nom nom nom:)

Nadine R. Sørlle sa...

Hehehe. Jeg vil hjem til deg få is og god mat jeg og =( Savner det asså!!!
LOVE YOU TOO!!!!!