fredag 31. august 2012

Iherb levering osv

I dag kom det ny pakke fra iherb. Lykke :D

Steviadråper med sjokoladesmak, mandler, chlorella og rugkli.

Den er ikke så veldig forskjellig fra den jeg har kjøpt på Mega.
Men den har mindre kcal, mer fiber og mindre karbo :)

Jeg fikk også pakke fra Sverige, en kupong jeg kjøpte gjennom Let's deal. iPhone cover til 19,-
Ikke dårlig :) jeg valgte grønn, og fikk visst med skjermbeskyttelse på kjøpet :D
Veldig uvant å ikke ha beskyttelse på bak, alle de andre coverne jeg har dekker også bak. Merker at det ikke bare er å ta etter den glatte siden for trykke på knappen på tlf om morningen lengre, tar rett som det er på baksiden og forventer å finne knappen :P

Også la Vera Moda ned på senteret her, så jeg kjøpte en longsleeve til 50,- :)

Middagen i dag var knall, jeg ble absolutt ikke skuffet over lavkarbolefsene jeg skrev om tidligere. Nam nam :D
Jeg er litt vel glad i fajitas ;-)