mandag 2. juli 2012

Harrytur!

Vi stod tidlig opp (les halv ni) på lørdag, for vi hadde planlagt å dra på harrytur. Andreas og jeg dro innom Elixia og sa opp abonnementene våre der, siden vi aldri er der lengre, etter at vi hadde møtt og tatt med oss André.
Så gjenstod en tur innom Solkollen for å hente lillesøster og avlevere Kid hos bessa :-)

Vi kjørte straka vegen til Strømstad og til det nye systembolaget. Fint nok der, men det irriterer meg at alt er sortert på pris - og ikke land som på Vinmonopolet vårt.
Vi kjøpte kvota vår og la på tur tilbake og stoppet på Nordby shoppingsenter. Kjente på kroppen at jeg måtte spise noe, så lillesøster og jeg satt oss ned på Diner. Der falt valget (kanskje ikke helt overraskende) på tex-mex og fajita. NAM!!! Nadine kjøpte pannekaker og waffel :-)

(her var jeg faktisk flink og stoppet da jeg var mett, og snille Andreas spiste opp resten - som var ca 1/3)

Se så søt! Hun kjøpte seg en hatt :-)

Det ble bl.a to par nye sko og bukse på min kjære. André fikk seg ny trøye og ny bukse han og.
Vi kjørte til Svinesund etter å ha surret rundt på senteret en stund.
Og der handlet vi mat og drikke/brus :)

Mmmmm!!! Spirello!!!

Ingen kommentarer: