tirsdag 26. juni 2012

Dagen i dag

I dag kom det pakke ikke bare fra ett sted, men to! Den ene var fra iherb (og hadde brukt tre uker på sin ferd) og den andre kom fra Tanum hobbyklubb. Lykke, med andre ord!! :-)

Fra iherb fikk jeg dette:

Og fra bokklubben fikk jeg dette:

Og ja, den vesken er fææl! Hehe :-)
Men fikk alt for 129,- i porto, og får en mappe med masse heklenåler i tillegg så fort de får de inn på lager igjen. Nå har jeg alltid et sted å legge fra meg strikketøyet mitt uten at det ramler ned fra sofaen osv...

Kjøpte i tillegg også en boks med ti små bøker om å lære og sy :P

I kveld har jeg vært med en venninne på besøk hos et vennepar og spist og hygget oss så mye at klokken plutselig var halv elleve (!!!).
Jeg var rent rusa på vennskap da jeg kom hjem. Suuuper kveld mao :-D

Ingen kommentarer: