tirsdag 8. februar 2011

Rar dag og meksikansk

I dag startet dagen med en forbanna snøfreser på utsiden av vinduet i sekstiden... Grrr! Virkelig ikke en god start på dagen. Jeg lå allerede og våknet til og fra siden jeg drømte at jeg forsov meg og mobilen kun hadde 3% batteri igjen :-/
Må få meg hyller og alarmklokke tror jeg.

På toget til jobb var det kontroll, noe jeg alltid blir glad for siden jeg alltid har gyldig kort :-D
Ingen som ble tatt da, til og med de to narkomane som kom på på Hauketo hadde billett! Ble nesten skuffa over morgenunderholdningen jeg ikke fikk ;-)

Og i byen i dag har det virkelig vært mye rare mennesker, så jeg lurer på om det ikke har vært vårslepp på "special people" et eller annet sted. Forskjellige folk med manglende kontroll på forskjellige deler av kroppen.

Fin himmel med sol på vei ned på veienen hjem, nydelig vær med sola som hadde stått opp da jeg dro inn. Rart at været skal ha så mye å si på humøret :-)




Middagen i dag var etterlengtet meksikansk; meksikansk suppe med nachos, etterfulgt av kyllingfajitas i wraps! Namnam!! :-)

Ingen kommentarer: