mandag 14. februar 2011

Krakow dag 3

Ja, en helg jo faktisk tre dager :-)
I dag ble vi liggende mye lengre! Dro ned for å spise rett over ti.
Så en rask dusj før vi sjekket ut, satt igjen bagasjen og gikk tilbake til kjøpesenteret.
Fikk kjøpt bikini, så vi hadde noe å bruke til boblebad senere.

Klokka fire var vi tilbake på hotellet etter en tur innom Mariakirken som var VOLDSOM. Sykt mye detaljer og altere og kapeller. Skulle nesten ønske jeg var kristen.

En time med herlig steam og en time ned boblebad. Veeldig avslappende og behagelig, så da tiden var kommet for å dra til flyplassen kunne jeg sovnet ;-)

Taxfreebutikken på flyplassen var latterlig, hehe. Så det ventet vi med til vi kom hjem. Flyturen gikk fint, og til min store glede var det min kjære som stod og ventet da vi kom ut i hallen :-D

Krakow er en flott by, og dit skal jeg garantert igjen. Men da på sommeren tenker jeg :-)

Ingen kommentarer: