lørdag 24. januar 2009

Blakk

Ja... Jeg er blakk :( Denne billappen ruinerer meg!! Men den er helt sikkert verdt det, jeg håper det!! Har fått oppkjøringsdatoen nå, så om en måned er det mulig jeg kjører rundt i egen bil!! Har jo fått innvilget billån til en Toyota Corolla jeg skal opp å se på i Hønefoss så snart de har satt inn ny frontrute! :D

Og apropo blakk - jeg var ikke veldig fantasifull ved middagsvalget igår. Kyllingfilet med pomfri og bernaise. Men jeg hadde tjessa på pomfri i et par dager, så da ble det det! ;)


Og blakk som jeg er, måtte jeg frem med Mastercardet når det er vått som F! ute og jeg ikke har vintersko... Med gjennomvåte pumasko og en hel arbeidsdag å se frem til etter kjøretime, så var det bare å stikke inn på nærmeste skobutikk på vei til jobb. Så en kjapp tur inn på match, kjøpe et par sokker - og vips kunne jeg være tørr på bena når jeg kom på jobb! Slapp jeg i det minste å bli syk! :)

Ah, vanntette vintersko :D

Ingen kommentarer: