torsdag 24. april 2008

Podcast

Da har jeg bestemt meg for å prøve meg frem med podcasts. Litt kjedelig med en gang, siden det tar eviglang tid å laste ned første gangen! Men jeg venter spent!
Litt usikker på hvordan det egentlig funker, men det finner jeg ut av underveis :)

Wooho, skal si jeg har planer fremover! Mye som skal skje! Og jeg gleder meg masssse!!! :)
Får besøk av bestevenninne neste uke, skal hjelpe meg å male ny leilighet i et par dager. Uka etter det begynner jeg å flytte inn alt i leiligheten, før jeg setter kursen hjem helgen før bursdagen min for å være sammen med familien. Drar hjemover igjen etter helgen med bestevenninne, som skal være litt hos meg (på bursdagen min bl.a. :D) i min da nyinnflytta leilighet!! Håper bare pappa har ordna seng til den tid, hehe, hvis ikke blir det slumberparty på madrasser!!

Livet er spennende og fremtiden uvisst! Og det er så deilig!!!! :)

Ingen kommentarer: