søndag 13. april 2008

Finally!!!

Yay! Da har jeg endelig funnet meg et sted å bo!!
Herligheten ligger kun 10 min i gåavstand fra byen, noe som betyr byebye til eviglange taxikøer og buss! Jippi!! Gå til jobben kan jeg begynne med og ;)

Leiligheten ligger i 2. etasje på en tomannsbolig, ikke ulikt hva jeg eier i dag, og er ca like stor - rundt 80 kvm. Nedturen er at den ikke ser ut innvendig, men hva kan ikke noen strøk maling fikse? :) Et lite minus er at det ikke er kabel-tv eller internett, men dette er jeg allerede godt i gang med å finne ut av om lar seg gjøre. Hvis ikke finnes det da parabol og annet spennende, så alt lar seg ordne av slikt nå til dags!

Så når vaktmesteren har tømt leiligheten for møkk etter forrige leietaker og vasket den ned, settes det igang med maling og så flytter lille meg inn. Regner med det blir i begynnelsen av mai, så da bor jeg for meg selv på bursdagen min i år!! :)