søndag 6. januar 2008

Stil

Hvert år får jeg gavekort, og jeg setter veldig pris på det. Det er deilig å få mer for pengene etter jul! :) Og like sikkert som at det havner konvolutter under treet på julaften, er det at jeg ender opp med noe klær for disse kortene. Hvert år tenker jeg at dette året skjer det, nå skal jeg endelig begynne å handle sånne klær jeg føler meg best i. Klær i den stilen jeg trives så godt med, men aldri tar meg tid eller råd til å kjøpe.

Alltid hatt en trang til å få meg en stil, har aldri hatt det. Går i alt, det som passer og som er tilgjengelig i nærheten. Et tonn med klær i skapet og i skuffer/esker, som ikke blir brukt, men som "egentlig passer til det og det plagget" eller "oi, den hadde jeg glemt, skal begynne å bruke den igjen". Bestemt meg for å være ekstra kritisk når jeg skal flytte nå, og virkelig legge til frelsesarmeen alt jeg ikke bruker, for det er mye klær! Også skal jeg bli mye flinkere til å sette av litt penger til nye klær, til min nye stil! :)

Ingen kommentarer: