lørdag 5. januar 2008

Leilighet

Å finne leilighet som singel i Porsgrunn skal ikke være lett...
Nå skal det sies at det akkurat har vært jul, og jeg kan være en utålmodig sjel når jeg vil ha noe, men nå må det da komme noen leiligheter for salg!? Er da vel noen som har bestemt seg for å flytte sammen og som etterlater en leilighet for 1 person snart!
Det er noen flere leiligheter i Skien, men det er gamlegrensa, og det er et stykke fra jobb. Og jeg som ikke har lappen, eller bil, og må stole på den evige trege kollektivtransporten i Grenland, vil ikke ta sjansen på det.

Å bo i gå-avstand til byen hadde egentlig vært det beste. Kunne gå til og fra butikken, og biblioteket, jobben, utelivet. Ville spart masse penger på transport da! Med min flaks vil det aldri skje, og uansett om det kommer noe på markedet, er det sikkert ALT for dyrt for meg...

For å gå tilbake til å leie, og ikke kunne velge utseende på leiligheten selv, er nedtur... Mer penger ut av vinduet. Men ligger det ikke mer ute snart, så ser det ut til å være eneste mulige alternativ. Jaja, jeg får fortsette å følge med!!!

Ingen kommentarer: