lørdag 2. april 2011

O herlige helg

Aaah, helg er herlig. Spesielt når man ikke har for mange planer og tar det hele litt som det kommer :)
Deilig å sove lenge, med god samvittighet. Nå er min kjære flink og trener på Elixia med Ari, og jeg har rigga meg til med te. Kid vil gjerne helst ligge ute, og ser rart på meg om jeg sier at det er surt ute. Halloo?! Surt?! Det er jo PLUSSGRADER ute! Hehe... Pelsball!









I går hadde jeg en liten kosestund i trappen med oppgangens pusekatt. Den er ikke så spesielt glad i Kid og freser når han er i nærheten, Kid derimot er bare suupernysgjerrig og snuser og piper for å få hilse. Tror han trygt kunne blitt etterlatt et sted med katter i huset. Fine hunden min <3









Jeg har kjøpt en ny kameraapp til iPhonen. Camera+.
Digger det!! Med mulighet for morsom redigering osv :-)

Nærbilde av rosene fra Andreas forrige helg som står enda bedre denne helgen <3



Ingen kommentarer: