onsdag 14. oktober 2009

Rype


BT var på fjellet i helgen med far & co for å jakte etter bestått jegerprøve.
Dessverre fikk han ikke fangst, men faren hans hadde vært på jakt tidligere og BT fikk masa seg til en rype fra frysern :D Man må jo vite om man liker det man jakter på da! ;)

Så i går tok BT med seg den døde fuglen hit, og ribbet og delte den. Så kokka jeg litt, og jaggu ble det ikke mat av det og! :D GOD mat! Jeg visste jo at BT kom til å like det, siden jeg hadde lest at rype har veldig kraftig viltsmak - og BT elsker viltsmak :D





1 kommentar:

Nadine R. Sørlle sa...

Hehe, BT ser fornoeyd ut ja ;).
Han liker viltsmak ja, men likte du det da?? Vet du liker vilt gryta til mor (noe jeg ikke gjoer), og siden du lagde det selv (med BT) saa tipper jeg middagen falt i smak ;) Flinke dere er =D