søndag 9. november 2008

Kakebaker!

Oh yes! Kitch'n Down Town har i morgen, 10.november, vært på senteret i 2 år. Og da må man vel feire?
Så i dag har jeg tilbragt en stooor del av dagen med å bake! Startet dagen med sjokolademuffins, eple- og havrekjeks og krydderkake. Så fikk jeg besøk av mamma, kjæresten hennes og mormor og måtte heller lage middag:) Men etter at de dro fortsatte jeg søndagskvelden med baking. Så da lagde jeg mandel- og ostekakebrownies og eplekake. Tenkte å lage gulrotkake også, men fant ut at det fikk holde! ;)
Er spent på kakene. Eneste oppskriften jeg har testet fra før av var sjokomuffinsene, men smugsmakte på krydderkaken og kjeks da jeg fikk besøk. Nam! :) Kunne jo ikke ikke tilby noe til kaffen når jeg hadde bakt hele dagen!
Gleder meg til å smake ostekakebrownie, veldig spent!!! :D

Ingen kommentarer: