tirsdag 26. februar 2008

Hell og flaks!

Hahahaha! Jeg fant, jeg fant! Etter en heller fuktig tur på byen i helgen, klarte selvsagt lille meg å rote bort dressjakke, kortholder med bankkort, kredittkort, penger, husnøkler, refleks, lepomade, en pakke frisk og månedskort. Noe av dette er selvsagt ikke så farlig å miste, mens andre kan være håpløst å leve uten!

Så etter å ha betalt for bussen til jobb to dager på rad, brukt mastercardet mitt og tatt ut penger, så gikk jeg innom utestedet og lurte på om de hadde sett en beige dressjakke... "Da må den henge på stativet i så fall" var svaret jeg fikk, og tasset bort til stativet. Ingenting der, men bak stativene, gjemt bak jakkene, der var det en høytaler. Og kilt inn og bak den, DER, der var jakka mi!!!

Og i jakka mi lå.... Kredittkort, månedskort, 40 kr, to kvitteringer for den fuktige turen, lepomaden, refleksen (hihi), husnøkler og pakken med frisk! Hihi!!! Må nesten ha flaks noen ganger jeg og da ;)

Ingen kommentarer: